Invigning av ridbanan

I tisdags så invigde jag ridbanan för i år. Jag har inte ridit där sedan i slutet av oktober, så det var ett tag sedan om man säger så. Underlaget var mycket bättre än förväntat och faktiskt helt okej. Vi skrittade dock bara eftersom mirre kändes trött dagen innan (klättrat 3 av 4 dagar bl.a) så det kändes välbehövligt :) Han var seg med bakbenen och lite jobbig i munnen, så han gick inte så bra men det var kul att kunna vara på banan i alla fall!

Mamma tog lite bilder, men det vart många i "fel ögonblick" så jag vågar bara visa 2 st (varav på den andra ser jag ut som ett mongo), haha.





logga




Kommentarer
Postat av: my

Fina! <3

2011-03-12 @ 23:31:08
URL: http://mysamuelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0