Grattis Miramis <3

Idag fyller Mirre 15 år! Grattis på min lilla älskling <3 Jag var nyss där och gav honom en knäckebrödstårta m. banan och morötter. Han älskade den :D Anledningen att jag var där så sent var att jag kom på att han fyllde år typ kl. 21! Jag hade tänkt på det flera dagar men hade väl hjärnsläpp just på "den viktiga dagen". Smart av mig.. Menmen han fick ju sin obligatoriska tårta sen i alla fall.

Mirre äter sin tårta förra året:
<p><strong><span style="font-size: medium;" mce_style="font-size: medium;">&lt;3</span></strong></p>

logga


Kommentarer
Postat av: jag!

Grattis lille bus <3

2011-03-11 @ 07:30:19
Postat av: Frida

grattis Mirre!!

2011-03-11 @ 07:43:23
URL: http://equest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0