Don't stop believin'

Imorse red mamma och jag ut på mirre och månen. Testade rida med graman faktisk. Det var lite jobbigt det vart många tyglar som trasslade ihop sig med varandra och det var då svårt att hålla koll på vilken man tog i, så jag red med den helt lös nästan hela tiden. Den var aldelles för stor så det blev ju inte lättare av det heller. På hemvägen försökte jag samla upp den men vet inte om jag lyckades för den gled inte så bra genom bettringarna och så fastnade den i vanliga tyglarna x) Mirre drog inte så farligt ända så jag hade gärna vart utan besvärliga saken. Vi red "klätterbackenvägen", ca 45-50 min.

Lite senare åkte vi tillbaka till stallet och lasttränade mirre. Han var duktig! Sedan hade vi insläppet tillsammans med maria :)

logga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0