Bajsdag

Jag kom knappt ihåg hur det gick att rida igår, alla ridpass är ju nästan likadana nu för tiden. Red på traktorvägen i alla fall, precis som nästan alla andra dagar. Det gick faktiskt ganska bra har jag för mig, haha. Och med det menas typ att han gick att kontrollera hyffsat !

På kvällen åkte ulf och jag tillbaka till stallet. Vi lastade och det gick jättedåligt. Orkar inte skriva något detaljerat om det. Vi får väl kanske träna med malin så snart som möjligt igen. Löser det sig inte snart så ger jag faktiskt upp dethär.

logga

Kommentarer
Postat av: Matilda

ge inte upp, kolla på ponnyakuten och ta tips därifrån det verkar ju funka på deras hästar iaf

2011-03-14 @ 20:19:17
URL: http://matildaschenning.webblogg.se/
Postat av: jag!

Matilda: våran lilla korv är inte som andra hästar.... så fort man löst ett problem uppkommer ett annat :(

2011-03-15 @ 07:29:31
Postat av: lovisa

vgodmorgon, allt bra?:)

2011-03-15 @ 07:41:11
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0