Årets första tävling!!

Igår anmälde jag mig till årets första tävling! Det blir en lokal dressyrtävling 16 april på Gimo RK, LC:2 och LB:1 (fast jag kanske avanmäler LC:2an, jag kan inte bestämma mig). Dommarvalet tycker jag dom kunde gjort annorlunda för jag har längtat efter denhär tävlingen lääänge. Känns inte riktigt lika kul längre, men jag tävlar ju ändå mot mig själv så man får väl låtsas som ingeting.

Så nu taggar vi till tävlingen och hoppas ridbanan går att rida snart så vi hinner träna lite. Det har typ blivit 1 riktigt dressyrpass sedan slutet av oktober, så det känns ju bra *or not* , hehe! :D



logga


Kommentarer
Postat av: my

Åh, va skoj!! Jag är också sugen på att dressyrtävla men Affe-mannen är så ur shape + superullig så tror inte det går... >.<'

2011-03-24 @ 23:23:39
URL: http://mysamuelssons.blogg.se/
Postat av: Michelle

Sv: Hon heter Maria Hall och tar 200 kr för en träning :) Med resa inräknat :P

2011-04-06 @ 12:28:09
URL: http://dressyrgalningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0