Ut & pulsa i snön

Idag red mamma och jag ut på månen och mirre! Jag red på min lilla Bus idag <3 Vi skrittade bort till grusvägen vid kalhygget och travade hela vägen från början tills den tar slut. Bra styrketräning i snön. Travade en kort bit på vägen tillbaka innan vi gick in i skogen och följde ett par gamla spår. Vi hade ingen aning vart dem ledde men som tur var kom vi fram på ett ställe vi kände igen. Efter den ganska långa skrittpausen (som nog var ganska jobbig ändå i djupsnön, stackars hestisar) så travade vi lilla rundan + lite galopp.

Mysig men kall tur <3 Det var nog väldigt nyttigt att köra alla gågarter i mycket snö, det bygger muskler på baken :D och ger säkert träningsverk, hihi stackars. Bus tyckte det var jobbigt att ta i, men konditionen är super så han blev aldrig andfådd eller nåt. Kan han ens bli det? Väldigt sällan :P

logga

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ni kanske gick i de spår genom skogen som jag och Malin trampade upp igår (eller nåja, Aztor och Zeppolin). Kommer man från kalhyggehållet (dvs bortåt inte hemåt) så är stigen till vänster efter att man följt grusvägen ett tag. ;)

2011-01-04 @ 17:41:24
URL: http://eksynyt.blogg.se/
Postat av: Michelle

Svar: Ägaren heter Anna Öström :)

2011-01-04 @ 22:53:16
URL: http://dressyrgalningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0