Stallfix

Idag har jag förutom motionerat hästen även fixat med lite småsaker som att byt plats i sadelkammaren, fixat täckeshängare, släpat fram en ny hösilagebal, städat på höloftet och packat hö/halm/spån att ta hem till kaninschen :) Rykte och klippte även manen idag. Den var jättelång så jag tog nog nästan bort hälften! Det vart ganska okej men det verkliga resultatet brukar ju inte visa sig förens dagen efter, så vi får väl se.

Såklart gjorde jag även mat o fixade vatten. Mockat hade Li redan gjort åt mirre när jag kom typ för att hon inte hade haft något och göra och för att vi tar hand om månen ibland! Trevlig överraskning (y) Dock hade hon inte sagt att hon fixat så jag blev lite paff - vart fan är alla bajskorvar? Haha. Kollade för säkerhets skull att det verkligen var mockat och att mirre bara inte gömt allt, men det fanns inget. Fick senare reda på att hon faktiskt hade mockat, vilket var vad jag hade trott eftersom det typ inte fanns andra alternativ :> 

Imorgon ska mamma och jag åka och hämta en byrå, så när den är på plats blir det storstädning bland sakerna i sadelkammaren. Sedan måste jag även fixa med whiteboardstavlan. Och säkert massa mer.. det finns alltid saker att fixa i stallet - det tar aldrig slut :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0