Ponnyakuten

Någon mer än jag som kollade första avsnittet av ponnyakuten i söndags? egentligen är premiären nu på söndag men på svt play kan man kolla på nästa avsnitt en vexka i förväg. Kolla på avsnittet här. Jättesmidigt!

Jag hade längtat efter detta avsnitt ända sedan förra året, det är så kul att kolla på tycker jag, hihi :) Men vilken besvikelse. Verkligen jättetråkigt med heeeela avsnittet som sammandrag från förra året, uuusch vad uttråkande och värdelöst. Längtar tills söndag och hoppas på att det då "börjar på riktigt"!

logga

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag känner samma sak, besvikelse. Haha, jag kollade också i söndags (A) hehe, men jag längtar också till söndag d det nya programmet börjar.

2011-01-11 @ 22:36:36
URL: http://matildaschenning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0