Mysdag

Idag fick Mirre vila. Borstade, ryktade och tog hand om honom noga. Han var jättemysig <3

Han får nog vila imorgon också. Han verkade helt slut igår - ridit ut i snö 4 dagar i rad, dock mestadels skritt alla dagar förutom 2:a dagen då mamma red ganska jobbigt pass. Han kanske inte kunde återhämta sig från den dagen även fast de andra var "lugna" pass efterdom det är så tungt att gå i snön även i skritt, så han behöver vila upp sig tror jag och det går ändå inte att rida någon stans. Förhoppningsvis ridhus på torsdag om vi får in mirre i lådan dvs :)

Sedan fredag blir det nog försök till uteritt, eller parkeringen om det har snöat lite.. på lördag ska mamma westernträna på eke. Ska bli kul att hälsa på där :D Söndag får vi se vad som händer.. Mycket beror ju på hur underlaget ser ut. Jag hatar att det blev plussgrader och regn - nu har ju regnet fryst så det är snorhalt överallt och snön har blivit astung och skare ovanpå. Not nice.

logga

Kommentarer
Postat av: Malle

Visst är snön dum! Kan ju typ inte göra något ute och det är svinhalt också.

Kom till UPK på söndag och titta på tävlingen med mig (a) Jag ska titta med inte vara med ;)

2011-01-11 @ 21:41:30
URL: http://mallesch.webblogg.se/
Postat av: Malle

Kom till UPK på söndag och titta på tävlingen med mig (a) Jag ska titta men inte vara med ;)

2011-01-11 @ 21:43:15
URL: http://mallesch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0