Uppdate

Igår fick mirre vila. Mamma skulle egentligen rida med Maria men det var typ kaos i stallet. Gold var på rymmen, hade haft sönder sin hage och sparkade även sönder en stolpe på hagen mittemot! Sedan gick inte Lack och Mirre att fånga och hästarna var lite uppe i varv så dom fick tidig lunch. Det gjorde inget att mirre vilade för det var ändå en vecka sedan. Mamma red ut idag på morgonen istället, med maria och camilla! Det gick bra tror jag :) ´

Igår var mamma och jag och åkte runt i boländerna. Vi köpte tinad torv och b-vitamin bl.a. Vi får väl se vad jag hittar på idag. Nu ska jag putsa typ ca 10 träns, en grimma, benskydd, martingal och mina stövlar.. Det tar nog ett tag, haha.

logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0