Shopping





Idag så åkte mamma och jag in till CityGross för att möta upp en som vi skulle köpa ett schabrak av. Jättesnyggt lila! Tyvärr var det alround (jag hade fått för mig att det var ett dressyr, hehe). Klockan var bara 9 så vi åkte till Bauhouse och Granngården och fördrev tiden tills klockan var 10 så vi kunde åka till Gränby. Jag shoppade lite på Ginatricot och H&M eftersom jag hade presentkort där. Har inte råd att betala med pengar, hah, illa men sant :P Jättenöjd med mina inköp. Och "gratis" vart det ju också. Eller jag köpte silikondroppar på Kicks med kortet, men nästan allt "gratis" :D Bilder på hälten av sakerna, dock inte schabrak, jacka och silikondroppar

Sedan fixade vi allt i stallet innan vi åkte hem. Jag fixade med tradera typ några timmar (inte ens klar) innan det blev stallet igen och tog in Mirre (jag vill hellst ta honom själv mellan hage o stall när det är såhär halt, eftersom det är ganska farligt) och borsta en snabbis. Han fick vila idag (såklart), det går ju inte att ens ta honom till hagen. Imorgon kanske jag åker till stallet vid 7-tiden, men vi får se.

logga

Kommentarer
Postat av: My Bolund

Vad rolig dina inlägg är! kommer definitivt läsa dina poster igen! :) Hoppas du har en spännande vardag (:

2011-02-23 @ 14:04:30
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0