Produktutvärdring - Cavallo ridstövlar



Jag älskar mina Cavallo ridstövlar! Tvärr vet jag inte vad modellen heter och det är nog svårt att ta reda på eftersom de är så gamla. Jag köpte dessa begagnade för 800 kr på Russdog. Nypris för Cavallo ligger på typ runt 3-4.000 kr tror jag.

Personligen tycker jag att dessa stövlar är väldigt snygga och mycket bekväma. Det är dessutom väldigt bra läderkvalitée (dragkedjan har vi dock bytt ut på båda hos skomakare). Det enda dåliga med dem är att dragkedjan slutar väldigt högt upp vid hälen så det är svåra att få på, ibland t.o.m näst intill omöjligt, haha.

logga

Kommentarer
Postat av: my

Sv: Ja gör det!! Har funkat jättebra på alla hästar jag testat det på :)



haha, håller med de är apsvåra att få på!! men när de väl är på si sitter dem jättebra!

2011-02-16 @ 22:34:37
URL: http://mysamuelssons.blogg.se/
Postat av: jag!

Hmmm - ja undrar hur många gånger jag har slitit som ett djur för att få av dom .... eller när du ska få på dom :D (skulle spelas in på film ...)

2011-02-17 @ 08:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0