Klätterbacken

Idag red jag upp vid klätterbacken. Trodde det skulle vara asmycket snö men jag chansade för jag är väääldigt trött på traktorvägen vaaarje dag. Det var hur som hellst inte jättemycket snö och underlaget var okej, och faktiskt bra emellanåt :) Mirre var duktig förutom att han som vanligt sticker på hemvägen.. han har blivit så okänslig och jobbig, vilket är tråkigt och det är inte så roligt att rida när han oftast antingen är seg som klister eller sticker och är helt stum i munnen och lyssnar inte alls, vilket det senare inte är normalt för honom :( och det händer inte ofta att han går bra om jag säger så.. Jag skulle behöva rida lösgörande på en ridbana, då är han lättare att rida och försöker inte komma undan med riktigt lika mycket. Fast det är ju mitt fel att han håller på, han har ju kommit på att jag inte kommer åt honom då och han är ju en latmask..


logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0