Helgen

Igår red jag ut med Frida/Jolly efter jobbet. Vi red vid kalygget upp till vändplan. Mirre var superduperpigg påväg hem. Han gick typ inte att få stopp på :O

Idag red jag ut själv! Red samma väg som igår. Mirre var superseg påväg bortåt, jag fick knappt honom att hålla trav. Vi travade typ hela vägen bort förutom en skrittpause och så galopp sistasträckan efter kurvan (då vart han lite piggare). Sedan tänkte jag skrittpausa en bit på tillbakavägen innan vi galopperade igen men Bus var så pigg så han bara taktade o höll på så det blev galopp direkt och hela traktorvägen tillbaka förutom en kort pause (som inte vart längre för att han var så osamarbetsvillig på att skritta). Sedan travade vi hela vägen fram till avfarten från skogen på superpigg häst. Mysig tur idag i solen :) Mirre var väääldigt het på gröten på hemvägen men lite mer kontroll idag än igår iallafall, haha (y)

logga

Kommentarer
Postat av: my

Sv: hahaha, oj det har du rätt i! det hade jag helt glömt bort!! kan du ses på onsdag? :)



btw, jag visste inte att du hade blogg?? KUL!

2011-02-07 @ 02:18:19
URL: http://mysamuelssons.blogg.se/
Postat av: N

fin blogg du har :) allt bra me dig?

2011-02-07 @ 08:10:41
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0