Träningssugen



Jag kommer inte ens ihåg sist jag tränade. Tror att det var i slutet av oktober eller början av november. Mirre har ju hostat så mkt och behandlats m.m. så man har inte kunnat rida normalt på några veckor. Nu hålls han som sagt på att sättas igång, och dessutom ska jag köpa ridhuskort så förhoppningsvis kan vi börja träna igen om några veckor :) Det ska bli kul!

Dressyrtränare har jag, men jag skulle gärna vilja träna hoppning igen. Tips på passande tränare/grupp för mig och mirre? Jag vill inte hamna i någon grupp där jag är sämst och sänker gruppen, och hellst inte för dyr tränare.

logga

Kommentarer
Postat av: Matilda

Är han helt frisk nu?? :D <3

2011-01-01 @ 18:46:25
URL: http://matildaschenning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0