Svar


svar: haha ofta du blev tvungen att klippa av allt, stackars dig :/
Jag har färgat ganska många gånger, men det var först när jag färgade blont som det blev jätteförstört på vissa ställen! Jag vet faktiskt inte vilken naturlig hårfärg jag har :) Första gången jag färgade hade jag blont hår med mörkare underhår.. det kan ju typ vart så att mitt hår höll på att byta färg?



svar: Jag skrev faktiskt att har då var som en unghäst, inte att han är på riktigt i åldern! :> Jag menar alltså hur mycket han var riden och hur utbildad han var. Jag kommer inte ihåg exakt vad hans ägare sa att han hade gjort, hur mkt han var riden och exakt hur länge han stått. Men man märkte också på honom och min nuvarande tränare känner ägaren lite och hon ba "vadå han va ju typ inte så mkt mer än inriden". Men jag kanske kan fråga någon gång :D Jag har haft honom i 2 år och 3 månader och han är 14½ år!

logga

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-12-28 @ 23:11:57
Postat av: Matilda

Jaha okej, då fattar jag :D <3

2010-12-28 @ 23:12:18
URL: http://matildaschenning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0