Hårfärgsproblem

Hmm.. sitter här och funderar om jag vill vara blond eller brunette. Det är verkligen dags att färga, jag har världens utväxt, men jag kan inte bestämma mig. Trivs faktist bättre än vad jag trodde jag skulle göra som blondin men jag vet inte? Det är dessutom svårt att få snyggt (man blir fjortisblond och håret blir slitet som fan). Brunt är snyggast, men det kommer kosta mer att färga eftersom jag måste köpa orange hårfärgsmousse att ha i innan.

Dessutom vet jag inte vad jag är snyggast i - blont eller brunt?
Vad tycker ni? Vilken färg tycker ni jag ska satsa på?

logga

Kommentarer
Postat av: Frida

jag har ju inte ens sett dig i brunt hår.. Är du brunett egentligen? :O Jag färgade mitt hår rött för tre år sedan och mitt hår blev torrt och strävt, jätterisigt :( Det var ju dock en billig hårfärg jag använde så ska inte göra det igen. Min erfarenhet av att färga håret är att det blir förstört :P Det ledde till att jag fick panik och klippte av håret till öronen.. På så sätt blev jag av med rishögen!! :P Det var inte så kul dock för då hade jag knappt någe hår kvar..

2010-12-28 @ 21:17:34
URL: http://equest.blogg.se/
Postat av: elise

brunt tycker jag sen sliter det ki mer på håret när man blonderar också :p

2010-12-29 @ 20:44:59
URL: http://elisejjohanna.blogg.se/
Postat av: jag!

Blått!

2010-12-30 @ 16:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0