Dag 3 - Min största rädsla

Inom hästvärlden? Hmm.. svårt. Men jag gillar inte att rida opålitliga hästar, som ibland är jättesnälla och ibland bockar som galningar. Jag vill veta vad jag ska förbereda mig på :) fast jag i och försig gillar inte bockningar alls. Så små och glädjefyllda som mirre gör är typ det roligaste som finns, och det är omöjligt att ramla av. Men därimot stora bocksprång med benen rakt upp och huvudet mellan benen gillar jag inte, uuusch. Nej inga katapulter tack! :P

logga

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha jag tänker på Zohar när du säger sådär xD

2010-12-29 @ 12:33:34
URL: http://matildaschenning.webblogg.se/
Postat av: jag!

Det läskigaste är att plöja en stubbåker utan kontroll .... lovar!

2010-12-30 @ 16:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0